One Security

324%

creșterea profitului mediu lunar al companiei

256%

creșterea numărului de clienți

2 luni

investiția a fost recuperată în 2 luni de la lansare

46%

rata de conversie a website-ului
Am avut o experiență plăcută cu Artillery Media, atât profesional, cât și uman. Compania a arătat professionalism de la început până la final în toate proiectele la care am lucrat. Website-ul a fost creat cu scopul de a-mi face compania mai profitabilă, ceea ce sa și întâmplat. Am recomandat Artillery Media cu fiecare ocazie, și am să-i recomand în continuare.
Țurcanu Marcel

Director

Despre companie

One Security este o companie din R. Moldova care oferă servicii și produse de securitate pentru protejarea obiectivelor importante, ca case, oficii etc.

Misiunea companiei este să creeze un nou standard de calitate în domeniul securității, lucrând doar cu produse profesionale de la producători cunoscuți în industrie. Astfel asigură clienții cu sisteme performante și durabile în timp, sisteme care să merite investiția.

Scop

Scopul website-ului a fost să prezinte serviciile și produsele pe care One Security le oferă, pentru ca în final să fie generator de profit pentru companie.

Ceea ce a și făcut, website-ul returnând investiția în primele 2 luni de la lansare.

Sarcina de creare a website-ului respectiv trebuia abordată într-o manieră care să transmită anumite idei specifice clienților din nișa pe care o țintește: profesionalism, siguranță, încredere și eficiență.

Provocări

Nișa în care activează One Security este foarte competitivă în R. Moldova, astfel că website-ul pe care noi l-am creat a trebuit să fie mai bun decât al competitorilor pentru a avea succesul pe care clientul vrea să-l obțină.

O altă provocare importantă a fost partea de marketing, deoarece nu ne puteam baza pe căutările organice Google, cel puțin în primele 6 luni. Soluția noastră a fost să promovăm website-ul cu ajutorul Google Adwords în această perioadă. Ceea ce am și făcut și a fost un succes.

Strategie

Direcția clientului a fost clară pentru noi: să creăm un website care să fie profitabil pe termen lung și să creeze o imagine memorabilă a companiei.

Am prezentat ideea de a orienta website-ul spre o nișă specifică de clienți care ar fi interesată de produsele și serviciile companiei. Primul pas a fost să studiem care este profilul clientului ideal. Asta ne-a ajutat să luăm anumite decizii în ceea ce privește design-ul, structura și mesajul pe care a trebuit să-l transmitem.

Echipa noastră a efectuat cercetări primare și secundare pentru a afla mai multe detalii despre publicul țintă din piață. Am început prin intervievarea clienților existenți ai companiei, apoi am folosit studii de piață pentru a colecta date demografice, psihografice și comportamentale pentru a dezvolta un profil al clientului ideal.

Conținutul a fost gândit să răspundă nevoilor utilizatorilor și se concentrează pe a face cât mai simplu și atractiv pentru potențialii clienți să îndeplinească sarcina principală atunci când vizitează site-ul web, și anume să contacteze compania prin apel telefonic sau să trimită un mesaj prin formular.

Îmbunătățirea website-ului a continuat și după lansare, cu ajutorul programelor de testare și analiză, care ne-au ajutat să depistăm potențialele erori și să îmbunătățim permanent website-ul.

Design

Designul este bazat pe profilul clientului ideal și pe analiza de piață pe care am făcut-o. Acesta este simplu și clar, fiind ușor de înțeles de utilizatori. Aspectul general al site-ului este contemporan pentru a atrage atenția spre elementele importante.

Culori

proiect website design easyway

Culoarea principală este roșu, deoarece din punct de vedere psihologic este:

  • Asociat cu frică, putere, și determinare;
  • Atrage atenția și induce senzația de pericol.

Culoarea secundară este negru. Am ales această culoare deoarece:

  • În lumea business-ului este asociat cu puterea și formalitatea;
  • Impune respect și autoritate.

Font

Fontul ales este Museo Sans, deoarece este un font modern, inovativ. Avantajul acestui font, deși nou, este că se bazează pe un font mai vechi, Helvetica, ceea ce inspiră încredere. Museo Sans a fost lansat în 2008, este de tip san-serif, ușor de citit.

Museo Sans Light

Museo Sans Bold

Rezultate

  • 324% creșterea profitului mediu lunar al companiei
  • 256% creșterea numărului de clienți
  • 2 luni – investiția a fost recuperată în 2 luni de la lansare
  • 46% rata de conversie a website-ului

Logo client

Locație

Chișinău, R. Moldova

Industrie

Sisteme de securitate

Serviciile companiei

Instalare sisteme de securitate
Comercializare sisteme de securitate

Contact

Cere ofertă

Vom reveni cu un apel În mai puțin de o zi pentru a discuta despre proiectul dumneavoastră. Putem comunica prin email, dacă această metodă este mai convenabilă.