L. P. Construction

256%

creșterea medie a profitului în primele 3 luni

1 lună

website-ul a returnat investiția la mai puțin de o lună de la lansare

32%

rata de conversie a website-ului

5000

accesări lunare
Artillery Media a creat cu succes un website care ne oferă oportunitatea să lucrăm la proiecte mai mari și mai profitabile. Sunt implicați total în proiect, rezultatele demonstrează asta.
Petrov Leonid

Director

Despre companie

L. P. Construction are sediul social în Menton, Franța, este o companie fondată la începutul anilor ’90. Compania respectivă oferă servicii de construcții la nivel foarte mare, în principal construcția blocurilor de locuit, dar și alte tipuri de construcții.

Succesul și experiența dobândită au permis companiei să se extindă și în Statele Unite, unde au efectuat diverse lucrări importante. L. P. Construction a creat o nouă direcție în construcția caselor ecologice din lemn, rezistente la cutremure și eficiente energetic datorită tehnicii speciale de construcție patentată.

Scop

Scopul website-ului a fost prezentarea serviciilor companiei clienților potențiali într-o manieră care să inspire seriozitate, încredere și stabilitate.

Aceasta este o sarcină cu care suntem obișnuiți și nu a fost o problemă.

Ca scop secundar, website-ul trebuia să colecteze adrese de email ale oamenilor interesați de serviciile companiei, dar care încă nu sunt hotărâți să ia o decizie. Astfel, putem trimite periodic email-uri personalizate care au rolul de a-i convinge să lucreze cu L. P. Construction.

Provocări

După analiza potențialilor clienți și a competitorilor, am constat că trebuie să personalizăm website-ul în funcție de mai multe segmente de potențiali clienți.

Astfel, am creat pagini separate, cu design și mesaj specific pentru fiecare categorie de clienți.

Strategie

Etapele inițiale de analiză a potențialilor clienți și a competitorilor sunt esențiale pentru succesul general al proiectului. Punem un accent puternic pe procesul de analiză preliminară, ca parte fundamentală a proiectului. Pentru noi, punctul de plecare pentru fiecare proiect este să înțelegem profund grupurile de potențiali clienți, obiectivele, nevoile și motivațiile lor.

Înțelegem că companiile pentru care lucrăm își cunosc cel mai bine propria afacere, prin urmare, vedem acest proces ca pe un parteneriat, ambele părți împărtășind informații.

Analizând clienții existenți și competitorii, am putut creat un website care să răspundă nevoilor acestora. Conținutul, structura și design-ul se concentrează pe a face cât mai simplu și ușor de înțeles serviciile companiei și încurajează vizitatorii să îndeplinească sarcina primară, de a contacta compania telefonic sau prin formular.

Design

Designul este bazat pe profilul clientului ideal și pe analiza de piață pe care am făcut-o. Acesta este simplu și clar, fiind ușor de înțeles de utilizatori. Aspectul general al site-ului este contemporan pentru a atrage atenția spre elementele importante.

Culori

Culoarea principală este albastru închis. Din punct de vedere psihologic, albastru transmite:

  • Compasiune, empatie – arată că companiei îi pasă de clienți;
  • Sinceritate, inteligență;
  • Flexibilitate și progres.

Culoarea secundară este oranj. Am ales această culoare deoarece:

  • Inspiră ideea de creativitate, determinare și success;
  • Pentru a atrage atenția asupra elementelor importante.

Font

Fontul utilizat este Proxima Nova, deoarece este un font modern și profesional. Proxima Nova este creat de Mark Simonson și a fost lansat în 1994, este de tip san-serif, ușor de citit.

Proxima Nova Regular

Proxima Nova Bold

Rezultate

  • 256% creșterea medie a profitului în primele 3 luni;
  • 32% rata de conversie a website-ului;
  • 1 lună – website-ul a returnat investiția la mai puțin de o lună de la lansare;
  • 5000 accesări lunare.

Logo client

Locație

Menton, Franța

Industrie

Construcții

Serviciile companiei

Construcții la scară mare

Contact

Cere ofertă

Vom reveni cu un apel În mai puțin de o zi pentru a discuta despre proiectul dumneavoastră. Putem comunica prin email, dacă această metodă este mai convenabilă.