Damicom Utilaje

219%

creșterea nr. de comenzi

700

vizite lunare

23%

rata de conversie

56%

creștere organică a accesărilor lunare
O echipă profesionistă cu care să lucrezi. Am fost impresionat de atenția lor la detalii și dorința reală de a afla cât mai multe lucruri despre compania noastră înainte de a crea website-ul. Cei de la ArtilleryMedia sunt foarte talentați și interesați de succesul clienților, ca dovadă fiind website-ul final.
George Muntean

Director

Prezentare generală

Damicom Utilaje este partener oficial în Republica Moldova a companiei germane Kaeser Kompresoren. Compania distribuie compresoare, dar și alte utilaje sau servicii ale producătorului german, acestea fiind recunoscute ca fiind cele mai calitative la nivel mondial, utilizate de fabrici din industrii foarte importante.

Viziunea companiei Damicom Utilaje este să accelereze evoluția industriilor din R. Moldova. Compania își propune să crească calitatea industriei din țara noastră și să ajute la dezvoltarea acestei ramuri economice foarte importante.

Prin distribuirea utilajelor profesionale Kaeser în R. Moldova, Damicom Utilaje deja a reușit să crească nivelul de eficiență și calitate a producerii în multe fabrici mari din R. Moldova.

Scop

Scopul website-ului a fost să prezinte clienților produsele și serviciile companiei. Această provocare trebuia abordată într-o manieră care să transmită anumite idei specifice clienților din nișa pe care o țintește: profesionalism, siguranță, încredere și eficiență.

Scopul secundar este să creeze interes de achiziție pentru potențiali clienți, care încă nu au luat o decizie definitivă în acest sens.

Provocări

În această notă, deoarece produse Kaeser sunt recunoscute ca fiind cele mai avansate la nivel mondial, nivelul execuției website-ului, din punct de vedere al structurii, design-ului și funcționalității trebuia să exprime același nivel de profesionalism.

Un alt aspect important pe care a trebuit să-l luăm în calcul este de a arăta clienților cum poate să-i ajute produsele oferite de Damicom Utilaje.

Strategie

Deoarece Damicom Utilaje lucrează în general cu persoane juridice, prima etapă în creare website-ului a fost înțelegerea companiilor care au potențialul de a deveni clienți. Am creat un profil general al acestora prin adresarea întrebărilor corecte, precum:

  • ce industrii ar putea folosi produsele companiei?
  • care ar trebuie să fie profitul lor minim?
  • care sunt motivațiile lor, ce le-ar determina să lucreze cu noi?
  • ce le oprește să achiziționeze acum produse Kaeser?
  • care sunt obiecțiile pe care le au companiile de obicei în discuții?
  • în medie, în cât timp companiile iau decizia să achiziționeze produse Kaeser?
  • etc.

Diferențiere

Unul dintre cele mai importante principii pe care le-am utilizat în procesul de creare a website-ului a fost diferențierea față de competiție. Primul pas a fost să analizăm toți competitorii și să identificăm punctele lor slabe, pentru ca noi să venim cu rezultate mai bune.

În primul rând am creat un UX (user experience) mai bun pentru vizitatorii website-ului față de competiție. Prin UX se înțelege: navigarea website-ului, structura, mesajul și informațiile relevante, funcționalități-le implementate și alte elemente.

Structură

Website-ul este structurat pentru a fi ușor de navigat și înțeles de către vizitatori. Structura este gândită să ofere informații concrete și în mod ușor de asimilat, eliminând orice element care nu este valoros pentru vizitatori. În acest proces, am utilizat elemente de marketing testate, care ne ajută să atingem scopul definit.

Îmbunătățirea website-ului a continuat și după lansare, cu ajutorul programelor de testare și analiză, care ne-au ajutat să depistăm potențialele erori și să îmbunătățim permanent website-ul.

Design

După ce am înțeles care este profilul clientului ideal, pasul următor a fost creare unei linii de design, întrucât compania nu avea un brand bine definit.

Design-ul este modern, gândit să inspire progres, seriozitate și inovație. Am abordat linia de design în dependență de publicul țintă, pe baza profilului clientului ideal.

Culori

Culorile alese sunt negru și galben. Decizia de a folosi aceste culori are o bază psihologică în spate.

creare site web

Negru:

  • în lumea business-ului este asociat cu puterea și formalitatea;
  • impune respect și autoritate.

Galben:

  • este asociat cu intelectul și stimulează activitatea mentală;
  • este culoarea onoarei și a loialității.

Font

Fontul pe care l-am utilizat este Avenir Next. Acesta este un font modern, creat de Adrian Frutiger, unul dintre cei mai cunoscuți designeri.

Avenir Next Regular

Avenir Next Bold

În timp, acest font a devenit asociat cu seriozitatea, business-ul la nivel înalt și formalitatea. Asta deoarece a fost utilizat în contexte care să inspire aceste detalii.

De exemplu, a fost utilizat în campania electorală a fostului președinte francez François Hollande, este utilizat de companii ca HubSpot, Bloomberg, Seagate, Toyota, Spotify etc. Fontul respectiv a fost creat în anul 1988, ceea ce îi oferă un suflu de nou, deschidere spre progres, inovare, etc.

Avenir Next utilizat în campania electorală a fostului președinte francez François Hollande

Cifre

  • 700 vizite lunare
  • creștere cu 219% a comenzilor în prima lună
  • 23% rata de conversie
  • 56% creștere organică a accesărilor lunare

Logo client

Locație

Chișinău, R. Moldova

Industrie

Aer comprimat

Serviciile companiei

Vânzare compresoare

Service Kaeser

Contact

Cere ofertă

Vom reveni cu un apel În mai puțin de o zi pentru a discuta despre proiectul dumneavoastră. Putem comunica prin email, dacă această metodă este mai convenabilă.