May 2, 2020

Optimizare SEO locala – Ghid 2020

by | SEO

Optimizare SEO locala

Optimizarea SEO locală este un instrument puternic pentru întreprinderile mici: statisticile arată că 4 din 5 consumatori utilizează motoarele de căutare pentru a găsi informații locale, ceea ce înseamnă că, dacă afacerea dumneavoastră nu este optimizată pentru căutarea locală, ați putea pierde 80% din clienții potențiali. Pe scurt, optimizarea SEO locală a website-ului companiei este critică, dacă doriți ca afacerea dumneavoastră să rămână relevantă.

Pentru a vă ajuta să optimizați website-ul afacerii dumneavoastră pentru SEO local, am creat un ghid cuprinzător, în care vom oferi sfaturi testate de optimizare locală SEO.

Până la sfârșitul ghidului, veți avea o înțelegere fermă cu privire la modul de optimizare a website-ului afacerii pentru a vă adresa potențialilor consumatori care utilizează motoarele de căutare pentru a alege produsele sau serviciile pe care le vor cumpăra.

Ce este optimizare SEO locală?

Optimizarea SEO locală a website-ului companiei este o metodă eficientă de a face conștienți potențialii clienții din online în regiunea pe care o deserviți de produsele sau serviciile companiei. Pentru a furniza utilizatorului cele mai relevante rezultate locale, motoarele de căutare se bazează pe semnale precum conținutul de pe website-ul companiei, paginile de social media, linkurile de pe website-uri externe către website-ul companiei etc.

1. Adăugați compania în Google My Business

Google My Business este cel mai puternic instrument de căutare locală deoarece acesta este instrumentul Google pentru vă ajuta afacerea să fie accesibilă potențialilor clienți din regiunea pe care o deserviți. Deoarece Google vă poate verifica afacerea ca fiind autentică, acesta va afișa detalii despre compania dumneavoastră pe bara laterală în căutarea locală Google, inclusiv adresa website-ului, numărul de telefon, adresa etc.

local seo
Afișarea companiei în Google

După ce ați creat contul, postați articole în contul Google My Business, încurajați clienții să scrie recenzii online și să răspundă în mod autentic la acestea, specificând locația. De exemplu, “Apreciem feedback-ul dumneavoastră cu privire la [produs / serviciu] în [oraș, stat]. Apreciem contribuția dumneavoastră și așteptăm cu nerăbdare să lucrăm din nou. Vă mulțumesc din partea [numelui complet al companiei].”

2. Îmbunătățiți structura internă a link-urilor de pe website

Deși link-urile de pe website-uri străine care indică spre website-ul dumneavoastră sunt ideale, ajustarea internă a structurii link-urilor va stimula, de asemenea, clasamentul SEO.

De ce contează structura internă a link-urilor?

  • Ajută la navigarea în website
  • Crează o structură și ierarhie organizată a paginilor
  • Distribuie autoritatea paginilor și puterea de clasificare între pagini

3. Optimizați conținutul

Despre acest proces am scris recent acest articol Optimizare SEO – Ghid Complet. Aplicați toate sfaturile din acel articol în Website-ul companiei și veți înregistra o creștere a poziționării în Google.

4. Creați conținut local

Google este tot mai bun, ceea ce înseamnă că creatorii de conținut sunt acum capabili să scrie cu adevărat pentru utilizatori, nu pentru motoarele de căutare. Dar, în timp ce articolele despre subiecte generale vor atrage mulți oameni, uneori este mai important să vă concentrați pe știri locale din domeniul dumneavoastră de activitate pentru a atrage un public local.

De exemplu, dacă sunteți o companie locală de securitate și încercați să atrageți companii care sunt noi în zonă, creați o postări utile pentru acestea din domeniul securității pentru a familiariza aceste companii cu serviciile dvs.

5. Asigurați-vă că website-ul companiei este optimizat pentru dispozitivele mobile

Optimizarea SEO locală și optimizarea website-ului pentru dispozitivele mobile merg mână în mână (9 din 10 utilizatori de smartphone-uri efectuează căutări locale pe dispozitivele lor!).

Unele dintre cele mai comune moduri în care utilizatorii vor utiliza website-ul companie pe mobil este să caute recenzii, să găsească indicații de orientare pentru locația dvs și date de contact.

6. Obțineți link-uri de pe website-uri de încredere

Link-urile către website-ul companiei dvs. (cunoscute mai des ca backlink-uri) de pe website-uri străine sunt incredibil de puternice și reprezintă o oportunitate pentru a stimula optimizarea SEO locală – fiecare backlink face ca Google să acorde încredere website-ului și brand-ului companiei.

Fii informat

A fost valoros ce ai citit?

Abonează-te pentru a ști când postăm ceva nou. Nu facem spam, în schimb, oferim informații valoroase.

Share This