Apr 24, 2020

Canale de marketing esențiale pentru Business-urile mici

by | Marketing

marketing online

Marketing-ul online este un proces în care comunicați, atrageți și convingeți potențiali clienți că produsul sau serviciul dumneavoastră este valoros pentru ei. Acesta implică cercetare, promovare, vânzare și distribuire a produselor sau serviciilor pe care le oferiți.

Fără marketing, o mulțime de afaceri ar eșua. Chiar și cu un produs sau serviciu deosebit de valoros, dacă consumatorii nu înțeleg cum acesta îi poate ajuta, nu le veți putea vinde nimic. La sfârșitul zilei, vreți să creșteți afacerea cât de mult și cât de repede puteți, lucru imposibil fără a investi mai mult efort în marketing la un moment dat.

Dacă conduceți o afacere mică, veți dori să utilizați cele mai ieftine metode de a vă atinge obiectivele de marketing. Există o serie de canale de marketing care vă pot ajuta, unele chiar gratuite.

Am făcut o listă cu 6 canale de marketing care te pot ajuta.

introducere pe piata

1. Business Website

Construirea unui website de business care să reprezinte produsele sau serviciile pe care le oferă firma dumneavoastră este o modalitate foarte bună de a fi în atenția clienților potriviți. Un website de prezentare poate fi folosit ca un instrument pentru a vă dezvolta imaginea și pentru a comunica mesajul afacerii dvs.

De asemenea, puteți folosi website-ul ca un magazin unde clienții pot face cumpărături.

Majoritatea oamenilor când vor să știe mai multe detalii despre o companie sau despre ce vinde, caută pe motoarele de căutare (Google, Yandex, etc). Ce găsesc este imaginea companiei, care influențează decisiv de cele mai multe ori decizia de a cumpăra un produs sau serviciu. Potrivit Google, 89% din clienții Business to Business și 81% din oamenii care cumpără online caută mai întâi informații despre produsul sau serviciul respectiv înainte de a cumpăra sau nu.

Atunci când un potențial client caută ceva care are legătură cu afacerea dvs., doriți ca website-ul să fie în topul rezultatelor în motoarele de căutare și să fie ușor de găsit și accesat de către consumator. Search Engine Optimization (SEO) vă poate ajuta cu acest lucru. SEO este un proces în care website-ul este optimizat tehnic și nu numai pentru a putea fi indexat și afișat în poziții superioare în motoarele de căutare.

Dacă utilizați această oportunitate, veți beneficia de rezultate foarte bune în vânzări iar brand-ul companiei va fi mai cunoscut și respectat.

2. Blog-urile

Blogurile au devenit un canal de marketing foarte puternic. Un blog de pe Website-ul companiei dvs. este o componentă separată de paginile web de prezentare. Aceste este utilizat doar pentru a scrie articole care au legătură cu domeniul dumneavoastră de activitate.

O metodă bună de a crea o bază de clienți fidelă este să le oferiți informații valoroase la intervale regulate. Un articol bun ar trebui să fie bine documentat, util și optimizat SEO.

În timp ce este bine să aveți articole cu conținut detaliat, este, de asemenea, important ca aceste articole să fie recomandate de alte bloguri, cu link-uri către site-ul dvs. Aceste link-uri de pe alte site-uri sunt foarte importante pentru procesul de optimizare SEO.

Blogurile crează o cale ușoară, rapidă și directă de a comunica cu clienții companiei dumneavoastră. Acestea vă oferă oportunitatea de a le spune lucruri despre companie și să obțineți părerea lor. Astfel puteți să vă faceți o idee mai bună despre ce nevoi au potențialii clienți.

3. Rețele sociale

Marketing-ul pe rețelele sociale implică crearea de conținut potrivit pentru potențialii clienți.

Ca conținut pot fi create postări text, imagini, videoclipuri și orice alt tip de conținut care vă poate ajuta. Cu un număr tot mai mare de rețele sociale, trebuie să fiți foarte atent atunci când alegeți platforma pe care o veți utiliza. Aceasta ar trebui aleasă în funcție de unde sunt prezenți potențialii clienți.

Prezența pe rețelele sociale face ca produsele și serviciile dumneavoastră să fie mai accesibile de un număr mare de oameni, fără investiții majore sau chiar zero.

4. Email Marketing

Marketing-ul prin Email este cea mai directă, accesibilă și efectivă cale de a vă conecta cu oamenii și de a-i converti în clienți fideli.

Email marketing-ul vă ajută să creșteți și să susțineți relația cu clienții prin trimiterea regulată de informații valoroase. Cel mai important, email marketing-ul vă oferă control asupra informațiilor despre firma, produsele sau serviciile cu care au contact oamenii, ceea ce vă ajută să transmiteți un mesaj clar și potrivit.

Acesta acționează ca un canal de comunicare dintre client și firma dumneavoastră, ceea ce duce la creare de relații de durată cu clienții.

5. Marketing local

Local marketing is simply a marketing channel that involves marketing your business to a nearby audience or the community that you operate in. This kind of marketing is usually used by small businesses such as stores, restaurants and local outlets.

Marketing-ul local înseamnă că toată atenția și eforturile de marketing pe care le faceți sunt orientate către oamenii din raza geografică apropiată a firmei dumneavoastră. Această strategie de marketing este de obicei utilizată de business-urile mici ca magazinele, cafenele sau companii locale.

marketing local

Când oamenii caută online produse sau servicii pe care le vindeți, cel mai probabil ei vor să cumpere dintr-un loc din apropierea locului unde se află. Marketing-ul local vă ajută să fiți mai vizibil pentru oamenii din apropierea geografică.

Acesta se poate realiza prin email, evenimente locale sau sponsorizări. Astfel puteți crea o bază locală de clienți fidelă.

6. Recomandări de alte persoane

Asta este cu siguranță cea mai efectivă metodă, doar că este pasivă. 92% din consumatori cred în mai mare măsură recomandările familiei și prietenilor mai mult decât reclamele. Acesta este un motiv important să aveți clienți fideli, mulțumiți de serviciile firmei.

People tend to have more trust in customers compared to marketers. They believe marketers have an agenda, which is to say anything to promote their business to generate more sales.

Oamenii tind să aibă încredere în alți oameni. Dacă ei au încredere în cineva care le recomandă un produs sau serviciu, are loc un transfer de încredere în direcția produsului sau serviciului respectiv.

Ce canale de marketing să utilizați?

Canalul de marketing pe care îl veți utiliza ar trebui să depindă de buget, cine sunt clienții dumneavoastră, problemele pe care ei le au etc.

Cu multe astfel de canale la dispoziție, vă recomandăm să le testați pe fiecare și să-l alegeți pe cel care este cel mai potrivit pentru firma dumneavoastră.

Acestea fiind spuse, cel mai important canal prin care chiar noi am ajutat foarte mulți clienți este crearea unui business website. După ce v-ați înființat site-ul dvs., puteți utiliza alte canale de marketing, cum ar fi rețelele sociale, blog-ul iar recomandările vor fi un compliment.

Fii informat

A fost valoros ce ai citit?

Abonează-te pentru a ști când postăm ceva nou. Nu facem spam, în schimb, oferim informații valoroase.

Share This